امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

امیر علی من

اولین قدم های امیر علی در مهد کودک

1392/4/10 19:02
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر علی از اول تیر ماه امسال میره مهد کودک . مهدی که آرمان پسر خاله اش آنجا میره و خیلی ناراحته که از مامانش جدا می شه . رویارویی با یک محیط جدید براش خیلی سخته . امیدوارم این دوران هر چه زودتر تمام شود و پسر من با مهد بیشتر خوشحال شود. الان هم داره گریه می کنه و می گه دوست دارم تو مهد پیش آرمان بشینم در حالی که آرمان امسال پیش دبستانیه و امیر علی من در کلاس 3 تا 4 سال باید باشه . برای دفعه بعد چند تا از کار های امیر علی را عکس می گیرم و می ذارم تا ببینید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
11 تیر 92 8:15
آرتین در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 293 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد. ماشاالله گل پسر مردی شده برای خودش
محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:17
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/