امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

امیر علی من

دلیل نام گذاری و شرکت در مسابقه

1390/2/24 7:57
204 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای علی

 

پدربزرگ من که نامش "سید علی موسوی" بود خیلی انسان مومن و مهربان و دوست داشتنی بود. شنیده ام که هنگامی که از خانه خارج می شده کفش هایش جفت می شده. ایشان در سال 1371 فوت کردند . بعد از فوت ایشان خواب دیدم که یک نوزادی به من دادند و گفتند که نامش را "علی" بگذارید. اولین فرزند پسر که پسرعمویم بود به دنیا آمد و نامش "سید علی موسوی" شد. سال 1382 که هنوز ازدواج نکرده بودم خواب دیدم بچه ای به دنیا آوردم که لباس سفیدی بر تن دارد و حرف می زند و می گوید که نامش "علی" است. سال 1388 هنگامی که فرزندم را دوماهه حامله بودم خواب دیدم به دیدن کسی که از زیارت خانه خدا آمده بود رفتم و ایشان سوغات بچه گانه ای برای من آورده بود و گفت این برای علی کوچولو است .من و همسرم که نذری داشتیم که اگر خدا به ما فرزند پسری داد نامش را چیز دیگری بگذاریم گفتم اما اسم بچه من یه چیز دیگه است . ولی آن شخص اصرار داشت که علی است . وقتی از خواب بیدار شدم گفتم این بار سومی است که این موضوع تکرار می شود و از آنا که هنوز جنسیت فرزندم معلوم نبود تصمیم گرفتم که نامش را علی بگذارم و هنگامی که به دنیا آمد نامش را امیر علی گذاشتم چون با صدا کردنش یادمان بیفتد که حضرت علی (ع) امیر همه مومنانست و انشااله که نگهدار امیر علی من وهمه بچه ها باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)