امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

امیر علی من

تاریخ های مهم زندگ من تا 11 ماهگی

1389/11/30 23:13
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم چون که این وبلاگ را برات دیر باز کردم تا امروز فقط تاریخ های مهم را که برات یادداشت کردم می نویسم

۱۹مهر:اولین روزی که بدون کمک نشستی

۱۵آبان:اولین روزی که درست و حسابی سینه خیز رفتی

۶آذر:اولین بار و اولن روز با من بای بای کردی

۷آذر: اولین بار دست دستی کردی

۲۰آذر: چهاردست و پا را به طور کامل رفتی

۲۳ آذر:یک روز قبل از تاسوعا رفته بودیم هیئت عکس حضرت عباس و امام حسین (ع) را از راه دور بوس کردی این برای اولین بار که کسی یا چیزی را بوسیدی همچین لب هاتو به هم می فشردی که نگار که خودشون را می بوسی

۲۷آذر:برای اولین بار کیس کامپیوترم را گرفتی و ایستادی

۲۱ دی: در حال اسباب کشی بودیم وسایلمان را برده بودیم خونه خودمون ولی خودمون هنوز خونه باباحاجی بودیم. رفته بودم یه کم مرتب کنم وقتی برگشتم مامانی گفت امیر علی ۲ تا دندون پائینیش نیش زده کلی خوشحال شدم . ۳ روز بعد دندان بالائی سمت چپی هم نیش زد.

۵ بهمن : برای اولین با حسین حسین کردی (سینه زدی) یک روز قبل از اربعین بود.

۲۰بهمن: اولین بار واضح گفتی مامان

۲۲ بهمن: اولین بار واضح گفتی آب

راستی اولین کلمه ای که حدود ۴-۵ ماهگی به طور مبهم بود مامان بود. الهی که من قربون تو و زبون شیرینت بشم عزیز دلم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
1 اسفند 89 0:46
خدا این پسر نازتو واست ببخشه عزیزم